Privaatsus ja vastutus

Kasutades assetsteenused.ee veebilehte kinnitate, et olete siin kirjeldatud tingimustest aru saanud ja aktsepteerite neid täielikult. Jätame endale õiguse vajadusel tingimusi muuta.

Veebilehe omanik on Assetsi Äriteenuste OÜ

Veebilehe sisu kannab informatiivset eesmärki. Veebilehe omanik ei väida, et siinse veebilehe sisu või viidatud veebilehtede sisu on täpne või täielik. Veebilehe omanik ei vastuta informatsiooni vigade või puuduste ega selle kättesaadavuse eest.

Veebileht ei tegele õigusnõustamisega. Kui vajate juriidilist abi, pöörduge juristi poole. Siinsel veebilehel sisalduv informatsioon on mõeldud ainult juhisena.

PRIVAATSUSPOLIITIKA

1. SISSEJUHATUS

Käesolev isikuandmete töötlemise juhend (edaspidi juhend) on koostatud vastavuses isikuandmete kaitse üldmäärusega (Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus (EL) 2016/679, edaspidi määrus) ja isikuandmete kaitse seadusega ning rakendub Assetsi Äriteenuste OÜ (registrikood: 10740643, registrijärgne aadress: Tallinna mnt 21, Viljandi Eesti Vabariik, edaspidi meie) klientidele ning potentsiaalsetele klientidele, kes on avaldanud soovi meie teenuste tellimiseks või koostöö tegemiseks.

Robby&Bobby on andmetöötleja ja meie vastutame teie isiklike andmete kaitsmise eest.

Kontaktandmed:

E-posti aadress: info@assetsteenused.ee

Postiaadress: Tallinna mnt 21, Viljandi

Telefon: 433 6170

2. MÕISTED

  • klient – füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab, on kasutanud või on avaldanud soovi kasutada meie teenuseid või on mingil muul viisil meie teenustega seotud
  • andmesubjekt – füüsiline isik, kelle kohta on meil informatsiooni ja teavet, et isik tuvastada. Andmesubjektid on näiteks füüsilisest isikust kliendid, külastajad, päringute ja küsimuste/taotluste esitajad, koostööpartnerid, juriidilisest isikust klientide esindajad ja töötajad (edaspidi isik või klient)
  • isikuandmed – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku (andmesubjekti) kohta. Tuvastatav füüsiline isik on isik, keda saab otseselt või kaudselt tuvastada, muuhulgas läbi isikuandmete, asukohateabe, füsioloogiliste, sotsiaalsete või majanduslike eritunnuste põhjal
  • töötlemine – isikuandmete või nende kogumitega tehtav automatiseeritud või automatiseerimata toiming nagu kogumine, dokumenteerimine, korrastamine, struktureerimine, säilitamine, kohandamine ja muutmine, päringute tegemine, lugemine, kasutamine, avalikustamine (sh edastamise, levitamise või muul moel kättesaadavaks tegemise teel), ühitamine või ühendamine, piiramine, kustutamine ning hävitamine
  • vastutav töötleja – füüsiline või juriidiline isik, samuti avaliku sektori asutus või kohalik omavalitsus, kes on esmaseks isikuandmete kogujaks ning kes sätestab tema poolt töödeldavate isikuandmete eesmärgid ja vahendid
  • volitatud töötleja – füüsiline või juriidiline isik, samuti avaliku sektori asutus või kohalik omavalitsus, kes töötleb isikuandmeid vastutava töötleja ülesandel ja tema poolt antud juhiste alusel.

Tulenevalt raamatupidamisteenuse eripärast oleme nii vastutav töötleja kui ka kliendi poolt meile avaldatud isikuandmete volitatud töötleja. Volitatud töötlejana töötleme nimetatud isikuandmeid kliendi ülesandel ja vastavalt kliendi juhistele. Volitatud töötleja ja vastutava töötleja vahelised suhted, õigused ja kohustused määratakse vajadusel kindlaks poolte vahelises kliendilepingus, arvestades kohalduvatest õigusaktidest tulenevaid üldisi kohustusi.

3. ISIKUANDMED

Töötleme klientide isikuandmeid ainult isikuandmete kaitse määruses ja isikuandmete kaitse seaduses  toodud alustel ning eesmärkidel. Töötleme alljärgnevaid klientide isikuandmeid:

Isiku tuvastamise andmed*ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed (sh elukoht, e-posti aadress ja kontakttelefon), isikukood/sünniaeg, koopia isikut tõendavast dokumendist (pass, ID-kaart), kodakondsus, vajadusel muud seadusest (sh rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadusest) tulenevad andmed.
Kliendi esindusõigus*andmed isiku seotuse kohta juriidiliste isikutega (nt isiku poolt esitatud või avalikest registritest nähtuvad andmed, esindusõiguse alus või muud seosed juriidilise isiku nimel tehingute tegemiseks ning esindamiseks).
Teenuse osutamisega seotud andmed*kliendile teenuse osutamisega teatavaks saanud isikuandmed, nn kaudselt saadud isikuandmed (nt kliendi töötajad, kliendid, tarnijad ja lepingupartnerid), mida töötleme raamatupidamise ja muude sellega seotud teenuste osutamiseks ning mis võivad sisaldada järgmisi andmeid: isiku ees- ja perekonnanimi, isikukood/sünniaeg, ülalpeetavate arv, perekonnaseis, kontaktandmed (nt elukoht, e-posti aadress ja kontakttelefon), residentsus, elukutse/amet, makstud tasude andmed, pangakonto number, kliendi töölepingud, töötasude arvestamiseks vajalikud täiendavad andmed (mh töötasu arvestused, eriliigilised *andmed tervise kohta, kohtutäiturite kirjad), tellitav teenus ja ostetav kaup, arveldused ja võlgnevused, ettevõtte osanike/aktsionäride andmed, kasusaajate andmed või muul viisil ühinguga seotud isikute andmed seonduvalt investeeringute ning finantshuvidega)andmed, mis kajastavad isiku tegevusi meie teenuste tellimisel ja kasutamisel, sh tellitud teenuse sisu, isikuga sõlmitud lepingud ja andmed lepingu rikkumise kohta, kliendisuhtlus ja kirjavahetus, teenuse eest tasumisega seonduv informatsioon (tasumised/võlgnevused);
*isiku maksekontolt tehtud tehingute detailid, sh maksja nimi, makse kuupäev, valuuta, summa ja selgitus.
Muud andmed*internetiandmed: veebilehe kasutamisega seotud andmed, küpsised, veebilehe logiandmed ja IP aadressid.

Kogume ülaltoodud andmeid erineval viisil:

  • isiku poolt (nt päringute, taotluste, lepingu sõlmimise kaudu) meile avaldatud andmed ning kommunikatsiooni (nt kirjavahetus, telefonikõned, suuline vestlus jne) tulemusena saadavad andmed
  • isiku enda poolt avalikustatud andmed internetis ja sotsiaalmeedias
  • teenuse eest tasumisel saadavad andmed
  • kolmandatelt isikutelt saadavad andmed – avalikest registritest, ametiasutustest
  • varasem informatsioon isiku ja teenuse kohta, mis on salvestatud meie andmebaasides.

4. ANDMETE TÖÖTLEMISE EESMÄRK JA ALUS

Meil on seaduslik alus ja huvi, et töödelda kliendi või kliendi esindaja isikuandmeid koostöö ja kliendisuhte loomisel, kestel ja lõpetamisel ning säilitada kogu protsessi jooksul isikuga seotud andmed, sh säilitada andmeid seadusest tulenevate kohustuste täimiseks, nõuete esitamiseks ja õigusvaidluste pidamiseks.

Kogume ja töötleme isikuandmeid eelkõige järgmistes olukordades ja eesmärkidel:

Lepingu täitmise eesmärgil ja aluselteenuste pakkumine, eelkõige kliendile hinnapakkumise tegemine,  lepingueelsete toimingute teostamine, kliendilepingu sõlmimine ja täitminekliendi isikusamasuse tuvastamine ning esindusõiguse olemasolu tuvastaminekliendisuhtluse korraldamine ja salvestamine, isikuandmete ajakohastamine ning parandamineteenuse osutamise raames saadavad andmed, kliendi tööde arvestuse pidamine, varasemad projektid, ajaarvestus, ostu- ja müügiarvete töötleminekliendi maksekohustuste täitmisega seonduvad andmed, arveldused, arvete esitamine ning maksete koguminekliendiga seotud nõuete esitamine või menetluses osalemine.
Seadusest tuleneva kohustuse täitmisekshoolsuskohustuse täitmine, sh rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamiseksraamatupidamise korraldamine ning maksukohustuste täitmineavaliku võimu organite ja riigiasutuste kohustuslik teavitamine ja nende infopäringutele vastamine (arvestades seadusest tulenevaid piiranguid)vajadusel isikuandmete edastamine volitatud töötlejatele, riiklikele- või järelevalveasutustelemeie ja klientide vara kaitsmine.
Õigustatud huvi aluselkliendi ja meie õigustatud huvide kaitsmine, et parandada meie teenuste kvaliteeti, tõendada ärisuhet ning edendada suhtlust kliendigaturundustegevused ja kliendisuhte hoidmine ja arendamine, sh kliendiürituste ja koolituste korraldamisega seotud informatsiooni edastaminekliendiürituste ja koolituste jäädvustamine fotode ja/või filmimisega eesmärgiga tutvustada klientidele meie äritegevust, tooteid ja teenuseid ning pakkuda huvipakkuvaid üritusi.
Kliendi nõusolekulotseturundus (nt e-kirjade vahendusel meie poolt pakutavate teenuste tutvustamine ja pakkumiste esitamine)veebilehe külastamise ja kasutamise tulemusena tekkivad andmed (nt andmed selle kohta kuidas te veebilehte kasutate, IP aadress ja asukohateave).

5. LIGIPÄÄS ISIKUANDMETELE JA TURVALISUS

Tagame seadusega nõutud isikuandmete konfidentsiaalsuse ja turvalise säilitamise ning korraldame isikuandmete kaitse loata juurdepääsu, ebaseadusliku töötlemise või avalikustamise, juhusliku kaotsimineku, muudatuste või hävimise eest.

Ligipääs isikuandmetele on vaid meie ettevõtte seaduslikel esindajatel või selleks määratud töötajatel. Teatud isikuandmed võidakse edastada kolmandale isikule, st volitatud töötlejale, eesmärgiga täita lepingust ja seadusest tulenevaid kohustusi.

Korraldame teabe säilitamise ja vahetuse turvalisel viisil, kasutades mitmekordseid personaalseid ligipääsu ja isiku tuvastamise koode ja turvalisi informatsiooni edastamise kanaleid, mistõttu ligipääs kolmandatel isikutel on takistatud ning andmete lekke risk on minimeeritud.

6. ANDMETE JAGAMINE

Edastame kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, kui see on nõutav seadusega, vajalik meie töö korraldamiseks või seadusest tulenevate kohustuste või õiguste teostamiseks või muul seaduslikul alusel. Volitatud töötlejatele esitatud isikuandmeid töödeldakse seaduses toodud alustel ja ainult vajalikus mahus.

Edastame isikuandmeid järgmistele vastuvõtjatele:

  • volitatud töötlejad eesmärgiga korraldada meie tööd (nt IT-süsteemide haldaja, kliendiprogrammi haldur, majandustarkvara, raamatupidamistarkvara, arhiveerimisteenuse osutaja jne)
  • ametiasutused (Maksu- ja Tolliamet, Töötukassa, Haigekassa, kohtud, Politsei- ja Piirivalveamet, Rahapesu Andmebüroo, Andmekaitse Inspektsioon jne)
  • õigusteenuste ja audiitorteenuste osutajad.

7. ISIKUANDMETE SÄILITAMINE JA AEG

Me ei töötle isikuandmeid kauem, kui see on vajalik vastavate andmetega seonduvate eesmärkide täitmiseks, sh õigusaktides sätestatud andmete säilitamiskohustuse täitmiseks.

Eeltoodust tulenevalt lähtume isikuandmete säilitamisel alljärgnevast:

  • raamatupidamise dokumente säilitatakse raamatupidamise seaduse alusel 7 aastat
  • rahapesu- ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse alusel kogutud andmeid säilitatakse 5 aastat
  • nõusoleku alusel saadud infot hoitakse kuni nõusoleku tagasivõtmiseni.

Kliendil on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, esitades sellekohase teate meile e-posti teel või uudiskirja jaluses toodud juhiste alusel. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta enne nõusoleku tagasivõtmist toimunud isikuandmete töötlemise seaduslikkust.

Isikuandmeid töödeldakse Euroopa Liidu / Euroopa Majanduspiirkonna piires. Kui peaks esinema vajadus töödelda isikuandmeid väljaspool eelnevalt nimetatud piirkonda asuvates serverites, siis toimub edastus vaid vastuvõtjatele, kes asuvad riigis, kus on piisav andmekaitse tase vastavalt Euroopa Komisjoni sellekohasele otsusele või vastuvõtjatele, kes on sertifitseeritud andmekaitseraamistiku Privacy Policy alusel (kohaldatakse USAs asuvatele vastuvõtjatele).

8. KLIENDI ÕIGUSED

Meie poolt isikuandmete kaitse korraldamisega on kliendil alljärgnevad õigused:

  • tutvuda isikut puudutava informatsiooniga ning vajadusel saada koopia andmetest
  • nõuda aegunud või vigaste andmete parandamist
  • nõuda andmete kustutamist või töötlemise lõpetamist, kui andmete säilitamiseks või töötlemiseks ei ole enam seaduslikku alust ning kui isiku andmete säilitamine ei ole enam andmete töötlemiseks vajalik
  • nõuda andmete ülekandmist kolmandale isikule
  • õigus esitada kaebus järelevalveasutusele.

Ülaltoodud õiguste kasutamiseks tuleb pöörduda meie esindaja poole. Kui kliendil on kahtlus tema isikuandmete vääras kasutamises, tuleb sellest koheselt teavitada meie esindajat.

9. KÜPSISED JA MUUD VEEBITEHNOLOOGIAD

Küpsis on väikesemahuline tekstifail, mis salvestatakse kasutaja seadmesse. Meie veebilehel ja sotsiaalmeedias võidakse kasutada küpsiseid kasutajale teenuse pakkumiseks, kasutajakogemuse analüüsimiseks ja parendamiseks ning tulemuslikumaks turundamiseks. Veebilehte ja sotsiaalmeediat külastades nõustub kasutaja küpsiste kasutamisega juhendis kirjeldatud viisil.

Küpsiseid kasutatakse üldjuhul statistiliste andmete kogumiseks pöörates tähelepanu kasutajate eelistustele erinevate veebilehtede külastamisel. Informatsiooni kasutatakse eesmärgiga muuta veebileht kasutajasõbralikumaks ja paremaks.

Küpsiste kasutamise piiramiseks saab kasutaja sätestada vastavad eelistused oma veebilehitseja seadete kaudu. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi veebilehed korrektselt töötada ja kõik teenused ei pruugi olla kättesaadavad.

MUUD SÄTTED

Meil on õigus käesolevat juhendit uuendada ja muuta. Muudatused tehakse klientidele nähtavaks meie veebilehel.

Isikuandmete töötlemisega seotud küsimustes palun võtke meiega ühendust alljärgnevatel kontaktidel:

ASSETSI ÄRITEENUSTE OÜ

Aadress: Tallinna mnt 21, Viljandi

Telefon: 433 6170

E-post: info@assetsteenused.ee

www.assetsteenused.ee